Майкл Щур: Диверсанты и отправка в Десну

День 4-й

Вчора не зміг завантажити. Був поганий інтернет. Та і подій вчора було мало.
Була екскурсія полігоном (фото з екскурсії). Не скажу скільки хвили пішки до цієї точки і стільки ж назад. Показали озеро. Ну — як то кажут — чим багаті тим і раді. Ну а шо — теж визначне місце.

Потім хто хотів міг поїхати в баню. Навчань сьогодні не було. До мене приїхала Свєтка з Секеликом і з її татом — паном Кирильчуком. Привезли всякого поїсти. Гіганський кавун радував увесь намет. За що від усіх Свєтці, Секелику і панові Кирильчуку — велике дякую.

А потім ми невеликою компанією пішли смажити привезену картоплю.
Завтра підйом не о 6-й, як було, а раніше.

День 5-й

Сьогодні були стрільби.

З самого ранку. Поснідали — і в поле. Там на вогневі рубежі і давай стріляти по мішенях. Лежачи, з коліна, стоячи.

Потім — перебіжками назад в табір. Це дуже вимотало. Навіть почуття голоду минуло. Тому гречку — не доїв. Вперше.

Після обіду — поспав. Був відпочинок. Бо після вечері — вечірні стрільби.
Але це було пізніше. Спочатку нам влаштували прохід з розвідгрупою. Наше (розвідгрупи) завдання було — виявити диверсантів по дорозі до стрільбища.
Виявили. Нам пощастило у нас у групі був Сергій — розвідник.
А потім — стрільби до темряви. І ще трохи в темряві. Вистріляв 4 ріжка. Це було круто!

День 6-й

6:00 Крепатура після вчорашнього. Плечі і живіт. Замислився чи не кинути курити.

Солдати відрізають від штанів підкладку. Майже всі відрізають. Кажуть, що вона їм заважає. Хоча, як на мене, це зручно. Підкладка заправляється в черевики, а поверх черевиків — зовнішня штанина.

Там навіть спеціальний гачок, який чіпляється за шнурок на черевиках і зовнішня штанина не задирається вище самого черевика. А потім штанину можна затягнути гумкою з фіксатором. Але так ніхто не носить. Всі відрізають внутрішню штанину, а зовнішню замість неї заправляють в черевик.

8:30 шикування.

Спитали, хто ще не приймав присягу. Вийшло людей 30. Повели на присягу.

Вишикували. Розпустили. Перекур. Хвилин через 10. Вишикували. ВикликАли за прізвищами по алфавіту в інший стрій. Вишикували по алфавіту. Розпустили на перекур. Через 15 хвилин зібрав знову у стрій. Прочитав по алфавіту. Спитав, кого не назвав. Розпустив.

Хвилин 5 і вишикував для присяги. Присяга.

13:00 дізнаюся, що нас сьогодні переводять у Десну. Десна — це взагалі окрема історія. Мені цікаво чи мене цього разу візьмуть? Бо спершу мене повезли в навчальний центр Десни. Але там сказали, що я непридатний. І після того я потрапив у Рівне. А тут — три дні у Рівному і — в Десну. Подивимось.

14:00 — шикування роти для відправки.

А зараз 16:30 і ми досі — на плацу чекаємо на відправку. От що я б змінив у армії — це провів би щось на кшталт курсів таймменеджменту, менеджерських курсів чи чогось такого. Бо стільки всього робиться дивно. Наввть самі військові це кажуть — «це армія», «тут все не так», «змиріться».

18:30 отримуємо сухпайки.

20:00 — дійшли до потяга і розсілись. Нас везуть у інший навчальний центр. У Десну.