Одесский бизнесмен: "Меня зовут Дима Копылов. Я ненавижу укров" (ФОТОФАКТЫ)

"Безстрашний" бізнесмен-українофоб вважає, що Одеса - це Росія і запевняє, що й далі робитиме бізнес "на украх".

Дмитро Копилов ненавидить Україну, "укрів", на яких робить бізнес і вважає, що Одеса - це Росія. Фото: соцмережі

В Одесі з'явився "безстрашний" бізнесмен-українофоб. Представник Європейської поліцейської асоціації в Україні Сергій Шульженко опублікував в соцмережі фотографії та дописи українофоба з Одеси, який вважає це місто територією Росії. Про це пише Depo.Одеса, інформують Патріоти України.


Ресторан україноненависника Копилова в Одесі. Фото: соцмережі"Вітаю. Мене звати Діма Копилов. Я живу в Росії, в Одесі. Я ненавиджу укрів. Це терористи. А ще мені чхати на СБУ та інших фашистів, бо таких як я, росіян, в Одесі - багато, і мені ніхто нічого не зробить. Я поки продовжу далі робити бізнес на цих украх", - процитував сепаратиста на своїй сторінці в Facebook Шульженко.





Патріоти з Одеси допомогли нашому виданню більше дізнатися про цього українофоба. Щиро дякуємо, друзі. І поділяємо обурення спільноти з приводу бездіяльності правоохоронців. Редакція також просить, якщо з "Кобилою" та його ресторацією трапляться якісь нещастя, не пов’язувати це з нашою публікацією. Однак оперативно сповістити Патріотів України про таке.